BEZPIECZNY OBIEKT

Drodzy Goście, Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy więc dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem u nas.

Recepcja

  • -Każdy Gość podczas zameldowania ma mierzoną temperaturę bezdotykowym termometrem. Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu.
  • -W trakcie meldowania Goście zachowują odpowiednią odległość pomiędzy sobą.
  • -Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi, a zameldowanie odbywa się w sposób bezdotykowy.
  • -Na recepcji posiadamy oczyszczacz powietrza.
  • -Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące, codziennie przed rozpoczęciem pracy mają również mierzoną temperaturę.
  • -Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane.
  • -W recepcji jest dostępny płyn dezynfekujący.
  • -Goście w trakcie meldowania wypełniają tzw. kartę lokalizacyjną ze wskazaniem swojego pobytu w przeciągu ostatnich 14 dni.
  • -Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
  • -Goście podczas zameldowania informowani są o wprowadzonych zasadach.

Pokoje

  • -Serwis pokoju odbywa się w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach.
  • -W trakcie sprzątania dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki, wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa), telefon, pilot do telewizora i inne przedmioty używane przez Gości.
  • -sprzątanie pokoju w trakcie pobytu odbywa się wyłącznie na życzenie gościa po uprzednim zgłoszeniu w recepcji.
  • -Po wymeldowaniu Gościa, a przed przyjęciem kolejnego, w pokoju hotelowym odbywa się obowiązkowa fumigacja (tzw. sucha mgła) polegająca na rozproszeniu w pomieszczeniu środka biobójczego dezynfekującego powietrze.

Restauracja

  • -Przed wejściem do restauracji dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, a Goście proszeni są o dezynfekcję rąk.
  • -Goście zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych, a pracownicy dodatkowo jednorazowych rękawiczek.
  • -Pomiędzy stolikami zachowana bezpieczna odległość.
  • -Stoliki, krzesła i zastawa stołowa są każdorazowo dezynfekowane przed skorzystaniem kolejnego Gościa.
  • -Wykupione posiłki w ramach oferty pobytowej Sądelskiego Dworu, serwowane** są w restauracji w godzinach trwania śniadań i obiadokolacji.
  • -Uprzejmie prosimy o zajmowanie co drugiego stolika w ramach przestrzegania bezpiecznego dystansu.
  • -Bufety oraz wszystkie blaty są regularnie dezynfekowane a zastawa i sztućce wyparzane.
  • -Potrawy serwowane są przez kucharza. Kawa, herbata i inne napoje serwowane są przez kelnerów.
  • -Do czasu możliwości ponownego otworzenia restauracji posiłki serwowane są bezpośrednio do pokoi w jednorazowych, sterylnych, zamkniętych opakowaniach.
  • -Napoje serwowane są na wynos w zamkniętych, oryginalnych opakowaniach.
  • -Pracownicy zaplecza kuchni zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych, jednorazowych rękawiczek oraz czapek kucharskich.
  • -Na zapleczu dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, a pracownicy mają obowiązek regularnego mycia i dezynfekcji rąk oraz stanowisk pracy.
  • **serwowane - zmiana sposobu podawania śniadań i obiadokolacji wynika z wytycznych Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja br.

Wellness & SPA

  • -Przed wejściem do strefy Wellness&Spa oraz innych stref rekreacyjnych dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, a Goście są proszeni o dezynfekcję rąk.
  • -Wprowadzone zostały ograniczenia w liczbie osób korzystających ze stref rekreacyjnych, w tym basenu, strefy saun.
  • -Wszystkie powierzchnie, blaty, kosmetyki, sprzęt i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane.
  • -Pracownicy strefy Wellness&Spa zobowiązani są do noszenia maseczek i jednorazowych rękawiczek.
  • -Każdorazowo, po użyciu przez Gościa sprzęty rekreacyjne takie jak urządzenia fitness, leżaki, rowery i inne są dezynfekowane.

Powierzchnie ogólnodostępne

  • -W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym.
  • -Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika.
  • -Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie.
  • -Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są windy oraz toalety.
  • -W przestrzeniach dostępnych dla Gości stosuje się natryskiwanie powierzchniowe polegające na dezynfekcji powietrza za pomocą środka biobójczego oraz na recepcji posiadamy oczyszczacze powietrza.
  • -Wprowadzone zostały ograniczenia w liczbie osób korzystających z pokoju zabaw dla dzieci a wszystkie zabawki są regularnie dezynfekowane.